aku comel. K DIAM :p

Assalamualaikum♥ 




Haii *wave hand like orang tak tahu malu hoping you all will smile at me and i will smile back to you* *cough* :D

I'd use my old little blog. the new one? Inalilah. ehekhek. macam kelinn kannn? mane ade kelinn ahh, comel kay? k DIAM DIAM. :P

nothing to say. no words. lack of idea. hah! cuma satu jeh. I've absent from school for a long time. its about. entah. harhar. mesti cikgu marah lagi. mesti cikgu terasa lagi. ouhh kay. im sorry teacher TT^TT

kay stop lah. asyik no in mood jeh. ehh, btw, tengok nie!




bhahhaha. hasil karya : me and my awesome dad. please jangan cakap yang dia serupa dengan aku sebab aku lagi comel kay? DIAM LAHHH. :P 

currently at : kem desa selesa. lepas balik kem KRS negeri tu. rushing pergi kem nie pulak. ahh sangat TAK penat. but its okay. had a gorgeous fabulus bombastik fantastik moment there. saja nak jumpa Damia, Biela and Nazreen. ahaks. kay me mengada.

haha. sorry lahh post kali nie banyak 'aku comel' sebab tuu kenyataan kann? K DIAM AHH WOIII. :P okay, until the next post. bye :D i heart you all.
---------------------------------------------------------------------------------------------------

 -The prettiest smiles hide the deepest secrets. The prettiest eyes have cried the most tears. And the kindest hearts have felt the most pain.- 


No comments:

Post a Comment

Comment